Zoekoptimalisatie

Online zoekgedrag vrouwen laat duidelijke trends zien
in E-commercie, Zoekoptimalisatie

Online zoekgedrag vrouwen laat duidelijke trends zien

We wisten al dat vrouwen gemiddeld langer online zijn dan mannen. Helemaal op retail sites blijken vrouwen veel tijd door te brengen: daar zijn vrouwen zeker twintig procent langer actief dan hun vriend of echtgenoot. Deze uitkomsten van het onderzoek Women on the Web: How Women are Shaping the Internet, hebben marketeers van zeer nuttige informatie voorzien (presentatie). Met een […]

Lees verder ›
SEO / SEA
in Zoekoptimalisatie

SEO / SEA

  SEO: long tail keywords zijn de basis Zoekmachineoptimalisatie (SEO) begint met een grondig zoekwoordenonderzoek. Dit onderzoek moet immers relevante zoekwoorden opleveren op basis waarvan je de pagina’s van je website kunt optimaliseren. Deze zoekwoorden beïnvloeden de inhoud van je website, maar ook te navigatie, afbeeldingen, meta data, links enzovoort. Vaak legt men echter de nadruk op zoekwoorden met veel […]

Lees verder ›
AuthorRank, opvolger PageRank?
in Zoekoptimalisatie

AuthorRank, opvolger PageRank?

AuthorRank geldt als een soort van opvolger voor PageRank. Kenners noemen het ook wel Pagerank 2.0. Hoe gaat het in zijn werk? Het oude algoritme van PageRank wordt gewoon overgenomen en daaraan worden nieuwe elementen toegevoegd. Het is een betere en effectievere versie maar biedt nog geen 100% garantie op perfecte resultaten. Er is nog te weinig vertrouwen van de […]

Lees verder ›